Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Аб установе

Администрация школы

Библиотека

Доска почета

О защите персональных данных

Противодействие коррупции

Пропускной и внутриобъектовый режим

Герб школы

Флаг школы

1498 год – першае ўпамінанне аб школе, калі ў мясцовым касцёле была адкрыта парафіяльная школа, асноўная задача складалася ў падрыхтоўцы дзяцей для службы ў храмах.

1754 год – уладальнік часткі г.Відзы Антон Ваўжэцкі арганізаваў школу іезуітаў. Тут жа атрымаў першапачатковае адукацыю Томаш Вовжецкий, вядомы палітычны деятель.

9 верасня 1803 года – Віленская вучэбная акруга зацвердзіла адкрыццё 4-га класа паветавай школы, заканчэнне якога давала права паступаць ва ўніверсітэт. Над школай шэфствавал Віленскі ўніверсітэт.

У гады вайны з французамі зданне школы было разабрана на дрову, і вучэбная дзейнасць адноўлена толькі з 1914 года. У гэты час удзельнічаюць вялі метэаралагічныя назіранні пад кіраўніцтвам дзядзі паэта Адама Міцкевіча, прафесара фізікі Віленскага ўніверсітэта Е. Міцкевіча. У школьнай бібліятэцы знаходзіўся дар цара Аляксандра I «Словарь» С.Линде.

1929 год – школа насіла імя Адама Міцкевіча.

1939 г. – пачатак работы школы на русском языке. Было 6 классов.

1941 – 1944 г.г. - у гады Вялікай Отечественной вайны ў зданні школы знаходзіўся нямецкі гарнізон.

1 студзеня 1944 г. – у выніку партызанскай аперацыі аддзелаў «Спартак» і «Жальгірыс» па разгрому гарнізона сгорело здание школы.

1 кастрычніка 1944 г. – пачатак навучальнага года 1944-1945 гадоў старэйшых класаў у зданні былага валаснога кіравання (вул. Горького).

Люты 1946 г. – удзел настаўнікаў і вучняў старэйшых класаў у выбарчай кампаніі па выбарах у Вярхоўны Савет СССР.

1949 г. – першы паслявоены выпуск, 13 удзельнікаў.

Присвоение школы имени ХХХ летия БССР за успехи в учебно-воспитательной и общественной жизни.

1953 г. – Устаноўлена кірпічнае зданне школы.

1955 г. – Пачатак будаўніцтва прыбудовы да асноўнага зданню.

1957 г. – Пабудаваны будынка майстэрскіх, гараж на дзве машыны, цяпліца.

1958 г. – Школа першай у раёне пачала працаваць па эксперыментальнай праграме прафесійнага ўрока.

8 снежня 1958 г. – Публикация материалов о школе в газете «Советская Белоруссия» №285 (8378)

1 верасня 1960 г. –Учительнице пачатковых класаў Міхайлавой (Зюзиной Е.А.) присвоено название «Заслуженный учитель БССР»

1966-1970 – Пабудаваны школьны інтэрнат.

1968-1969 г.г. – Участие учащихся школы под руководством Ивановой А.А. на ВДНХ (г.Москва)

1986-1987 г.г. – Пачатак залічэння ребят з 6 гадоў.

1990 г. – Возведено здание столовой.

1991-1994 г.г. – Навучанне учащихся начальных классов по белорусскому языку.

90-я гады ХХ ст. – Начало факультативного изучения польского языка (учителя Ярмушевич Д.П., Гайдамовиа Г.И.)

Лістапад 1998 г. –Школа адзначае 500-годдзе школьнага адукацыі.

2002-2005 г.г. – Взаимные контакты с Калснавской школой Мадонского района Латвийской Республики.

2007-2009 г.г. – Паэтапны капітальны рамонт асноўнага будынка.

дырэктара:

1.Сонина Фаина Сямёнаўна (1944-1948)

2.Ключ-Канавалава Ганна Юр'еўна (1948-1950)

3. Карповіч Аляксандр Ігнацьевіч (1950-1954)

4.Прохараў Аляксей Рыгоравіч (1954-1955)

5.Троцкий Сцяпан Рыгоравіч (1955-1960)

6.Хохлов Георгій Дзянісавіч (1960-1967)

7.Тарасенка Мікалай Васільевіч (1967-1975)

8.Піщулёнак Мікалай Мікалаевіч (1975-1998)

9.Алешын Сяргей Васільевіч (1998-2014)

10.Сарбай Віктар Іосіфавіч (с 2014 г.)

Мэта школы: удасканаліць адукацыйны працэс у напрамку эфектыўнасці, даступнасці, якасці адукацыі

Задачы школы:

1) павышэнне якасці адукацыі праз удасканаленне сістэмы падрыхтоўкі да алімпіядам, ЦТ, конкурсам, выкарыстоўваючы магчымасці педагогаў, факультатыўных заняткаў, платных адукацыйных паслуг.

2) фарміраванне грамадзянства, патрыятызму, культуры здаровага вобраза жыцця, адказнага і бяспечнага паводзінаў, захаванне грамадскай дысцыпліны і парадку праз узаемадзеянне з установамі дадатковага адукацыі, супрацоўніцтва з сям'ёй, грамадскасцю і соцыумам;

3) развіццё прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў праз укараненне эфектыўных формаў узаемадзеяння з высокаматываванымі ўдзельнікамі.

4) стварэнне ўмоў для ўмацавання здароўя школьнікаў шляхам удасканалення фізкультурна-аздараўленчай работы, павелічэння аб'ёму навучальных спартыўных секцый, факультатыўных заняткаў спартыўнай накіраванасці;

5) выкананне паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця, санітарных правіл і норм, умацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы прадметных кабінетаў.